Протокол №1

засідання педагогічної ради

КЗ «Райгородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Райгородської сільської ради Немирівського району Вінницької області»

31 серпня 2021р. с.Райгород

Голова педради: Заєць О.М.

Секретар: Шевчук Ю.І.

Присутні:19 чоловік(список додається).

Відсутні:-

Порядок денний:

1.Вибори секретаря педради.(Заєць О.М.)

2.Аналіз роботи школи за 2020/2021навчальний рік та визначення завдань педагогічного колективу на 2021/2022 н. р..(Заєць О.М.)

3.Обговорення та погодження річного плану роботи школи на 2021/2022н.р..(Заєць О.М.)

4.Про внесення змін у Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти(Конотопенко А.П.).

5.Про режим роботи школи у новому навчальному році.(Вільчинська І.І.)

6.Про оновлення Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу.(Косенюк О.В.)

7.Про схвалення освітньої програми школи на 2021/2022н.р. (Вільчинська І.І.)

8.Про проведення навчальної практики та екскурсій у 2021/2022н.р.(Вільчинська І.І.)

9.Про формат та кількість свідоцтв для учнів І-ІV класів про їхні досягнення.(Конотопенко А.П.)

10.Про оцінювання здобувачів освіти початкової школи.(Вільчинська І.І.)

11.Про залишення на повторний курс Швець М.С.(Заєць О.М.)

1. СЛУХАЛИ: Олену Заєць, директора Райгородської школи, яка внесла пропозицію обрати секретарем педради вчителя англійської мови Шевчук Ю.І. на 2021/2022н.р.

УХВАЛИЛИ:

Обрати секретарем педагогічної ради на 2021/2022 навчальний рік вчителя англійської мови Шевчук Ю.І.

2. СЛУХАЛИ: Олену Заєць, директора школи, яка повідомила, що Райгородська ЗОШ І-ІІІ ступенів у 2020/2021 навчальному році здійснювала свою діяльність у відповідності з основними положеннями Конституції України щодо виховання дітей у системі національної освіти, на підставі законів України «Про освіту» (зі змінами), «Про загальну середню освіту» (зі змінами), «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти», Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 № 462, Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 21.02.2018 №87, Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392, (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 07.08.2013 № 558), Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 778, власного Статуту та забезпечувала одержання учнями загальної середньої освіти. Наголосила на результатах навчальної діяльності учнів за навчальний рік, результатах проведення ДПА, систематичній роботі з учнем з ООП, підсумках виховної та позакласної роботи.

Згідно з річним планом роботи школи на 2020 – 2021 навчальний рік методична робота навчального закладу була спрямована на всебічне підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного педагога, на розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу у цілому, а в остаточному підсумку – на досягнення оптимальних результатів навчально-виховної роботи. Форми та методи методичного супроводу постійно удосконалюються, що дало змогу педагогічному колективу нашої школи продовжувати роботу над науково-методичною проблемою : «Забезпечення якісного рівня освіти та формування особистості в умовах впровадження Державного освітнього стандарту ».

Були проведені засідання методичної ради закладу.

Одним з пріоритетних питань методичної роботи є підвищення професійної майстерності вчителя через його самоосвіту, самовдосконалення задоволення індивідуальних потреб педагогічних працівників в особистому та фаховому зростанні; активізації творчого потенціалу. Саме з цією метою в плані роботи з педкадрами та в плані роботи методичної підструктури були передбачені, крім колективних, індивідуальні форми роботи: робота над науково-методичною проблемою, самостійна робота над методичною темою, консультування, опрацювання фахових журналів і методичної літератури та інше.

З метою створення, запровадження та адаптації нових педагогічних технологій, спрямованих на підвищення якості освіти в закладі на початок року була спланована робота шкільних методичних об’єднань.

Методичне об’єднання вчителів початкових класів.

Пріоритетними напрямами роботи вчителів методичного об’єднання є:

- Нова українська школа;

- підвищення фахового рівня, робота з обдарованими дітьми, використання інноваційних технологій в навчально-виховному процесі;

- організація ефективного і безпечного освітнього середовища.

Основними формами діяльності МО було обговорення актуальних питань реалізації Концепції Нової української школи, особливості організації навчально-виховного процесу: застосування інтерактивних методів навчання на різних етапах уроку, підготовка методичних розробок уроків з використанням інноваційних методів навчання, взаємовідвідування вчителями уроків, проведення відкритих уроків та заходів, виготовлення наочного та дидактичного матеріалу, індивідуальна робота над окремими темами.

Методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу.

Основні завдання, що ставлять перед собою вчителі:

· вивчати і використовувати в практиці сучасні досягнення класичної та народної педагогіки та перспективного педагогічного досвіду;

· об’єднувати вчителів навколо головної мети: розвитку творчої активності педагога та учнів;

· забезпечувати відповідальність кожного за результат праці; прагнення вчителів до саморозвитку, творчості, прояву ініціативи;

· створювати умови для самоосвіти вчителів та участі у методичній роботі;

· активніше впроваджувати комп’ютерну техніку в процес навчання.

Методичне об’єднання вчителів гуманітарно-естетичного циклу.

Пріоритетні напрямки роботи МО:

- забезпечення високого методичного рівня проведення всіх видів занять;

- виявлення, узагальнення й поширення позитивного педагогічного досвіду творчо працюючих учителів;

- формування в учнів високих духовно-моральних якостей на уроках гуманітарних дисциплін;

- удосконалення роботи вчителів гуманітарного циклу на основі особистісно-орієнтованого навчання з різними категоріями учнів;

- проведення шкільних олімпіад з базових дисциплін;

- співпраця з методичними службами району;

- організація взаємовідвідувань уроків членів МО;

- проведення предметних тижнів.

Методичне об’єднання класних керівників.

Основні завдання, на які повинен звернути увагу класний керівник це:

· реалізація Програми виховання у співпраці з батьківською громадськістю.

· здійснення національно-патріотичного виховання учнів;

· створення оптимальних умов для формування кожної особистості;

· впровадження пластової методики у виховний процес школи;

· активна пропаганда здорового способу життя;

Атестаційною комісією відповідно до «Положення про атестацію педагогічних працівників» та згідно перспективного плану атестовано 6 педагогічних працівників.

Курси підвищення кваліфікації при ВКНЗ «Вінницька академія безперервної освіти» в цьому навчальному році вчителі пройшли відповідно до перспективного плану проходження.

У ХВАЛИЛИ:

1. 1. Доповідь директора ліцею взяти до уваги.

2. Педагогічному колективу ЗЗСО:

2.1. Забезпечити системне підвищення якості освіти.

2.2. Створювати оптимальні умови для навчання, виховання, фізичного розвитку дітей, збереження та зміцнення здоров’я.

2.3. Формувати національно свідомого громадянина України.

2.4. Покращити надання якості освітніх послуг.

2.5. Підвищувати якість освітнього процесу, забезпечувати його спрямованість на успішну адаптацію дитини в соціумі та застосування на практиці здобутих знань із різних навчальних предметів шляхом впровадження компетентнісного і діяльнісного підходів.

2.6. Орієнтацію методичної роботи спрямувати на підвищення професійної компетентності вчителів з метою забезпечення ефективності та якості уроку.

2.7. Посилення та урізноманітнення форм і методів національно-патріотичного виховання дітей і молоді, формування в учнів національної ідентичності, активної громадянської позиції шляхом оптимальної організації виховної роботи та залучення до роботи органів учнівського самоврядування закладу з метою залучення наукового потенціалу до роботи з обдарованою молоддю.

3.Адміністрації школи:

3.1.Сприяти ефективному впровадженню базових положень Нової української школи у закладі освіти.

3.2.При складанні робочого навчального плану на 2021-2022 н.р. раціонально використати можливості варіативної складової з метою всебічного розвитку учнів.

3.3.Поглибити співпрацю з соціальними партнерами; посилити роботу із залучення коштів для покращення навчально-матеріальної бази навчального закладу.

3.4. Створювати оптимальні умови для якісного професійного розвитку педагогічних кадрів школи в міжатестаційний період.

3.6. Удосконалювати організаційно-методичні механізми пошуку, виявлення та підтримки творчо працюючих педагогів та підготовки їх до участі у фахових конкурсах.

3.7. Забезпечувати поширення передового педагогічного досвіду педагогів закладу через друковані фахові видання, освітні інтернет-портали, збірники та буклети, тиражування дисків.

4.Заступнику директора з навчально-виховної роботи Вільчинській І.І.

4.1. Вжити дієвих заходів з проведення комплексу робіт щодо дотримання вимог державних стандартів, впровадження нових стандартів, зосередивши особливу увагу на матеріально-технічному та дидактичному забезпеченні предметів. Здійснювати належне методичне забезпечення впровадження нових форм навчання.

5. Педагогу-організатору Кудрявцевій І.О. створити сприятливі умови для ефективної роботи лідерів учнівського самоврядування, активніше співпрацювати з громадськими організаціями, залучати учнівську молодь до участі у соціально значущих програмах.

3. СЛУХАЛИ: Олену Заєць, директора школи, яка ознайомила присутніх із змістом річного плану школи на 2021/2022 навчальний рік та запропонувала його на розгляд педагогічної ради.

УХВАЛИЛИ:

Заслухавши доповідача та обговоривши питання, педагогічна рада школи вирішила затвердити річний план роботи школи на 2021/2022 навчальний рік.

4.СЛУХАЛИ: Конотопенко А.П., вчителя початкових класів, яка запропонувала внести зміни у Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти.

УХВАЛИЛИ:

1. Узгодити положення відповідно змісту.

2.Внести зміни у критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі початкової освіти.

3.Доповнити Положення розділами:

- критерії, правила і процедури оцінювання управлінської діяльності керівних працівників закладу освіти;

- забезпечення наявності необхідних ресурсів для організації освітнього процесу, в тому числі для самостійної роботи здобувачів освіти;

- забезпечення наявності інформаційних систем для ефективного управління закладом освіти;

- створення в закладі освіти відповідного освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування;

- безпекова складова закладу;

- критерії щодо здійснення внутрішнього забезпечення якості освіти

5.СЛУХАЛИ: Вільчинську І.І., заступника директора з навчально - виховної роботи, яка ознайомила педагогічний колектив з структурою та режимом роботи закладу на 2021-2022 н. р. Навчальні заняття в школі починаються о 8 год. 30 хв. Тривалість уроків:

· у 1 класі – 35 хвилин;

· у 2- 4 класах– 40 хвилин;

· у 5-11 класах – 45 хвилин.

Навчальні заняття організовано за семестровою системою:

І семестр з 01.09.2021 по 30.12.2021

ІІ семестр з 12.01.2022 по 06.06.2022

Канікули:

Осінні: 23.10.2021 – 31.10.2021

Зимові: 31.10.2021 – 11.01.2022

Весняні: 19.03.2022 – 27.03.2022

Школа працює за 5-денним робочим тижнем. Батьківські збори, зібрання учнів проводяться лише при умові погодження графіків перебування з дирекцією школи. Робота гуртків у позаурочний час проводиться згідно з розкладом. В суботу, неділю та святкові дні школа не працює, допуску в приміщення закладу немає, за винятком проведення невідкладних робіт та заходів тільки за дозволом директора. Орієнтовна дата проведення свята «Останній дзвоник» - 06 червня 2022 року. Дата вручення документів про освіту буде визначена додатково (в залежності від термінів проведення ДПА, ЗНО).

6.СЛУХАЛИ: Косенюк О.В., вчителя математики і фізики, яка ознайомила присутніх з оновленим Положенням про академічну доброчесність.

УХВАЛИЛИ:

1.Схвалити оновлене Положення про академічну доброчесність та оприлюднити її на вебсайті школи.

За дане рішення проголосували:

За - 19 Проти - 0 Утримались – 0

Рішення прийнято.

7.СЛУХАЛИ:Заступника директора з навчально-виховної роботи Вільчинську І.І, яка ознайомила присутніх з освітньою програмою закладу на 2021-2022 н.р. Типові освітні програми закладу освіти розроблені на виконання Закону України «Про освіту». На основі Типових освітніх програм сформовано освітню програму Райгородського закладу освіти.

УХВАЛИЛИ:

1. Схвалити освітню програму та оприлюднити її на вебсайті школи.

За дане рішення проголосували:

За - 19 Проти - 0 Утримались – 0

Рішення прийнято.

8. СЛУХАЛИ: Вільчинську І.І., заступника директора школи з навчально-виховної роботи, яка повідомила про організацію навчально-виховного процесу під час проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів у навчальному закладі. Необхідною умовою проведення навчальних екскурсій та навчальної практики є дотримання санітарно-гігієнічних вимог та техніки безпеки. Вона запропонувала, що екскурсії та навчальну практику доцільно провести під час навчального року при вивченні тем із предметів та під час проведення предметних тижнів.

УХВАЛИЛИ:

Навчальні екскурсії та навчальну практику проводити впродовж 2021-2022 навчального року.

За дане рішення проголосували:

За - 19 Проти - 0 Утримались – 0

Рішення прийнято

9.СЛУХАЛИ: Антоніну Конотопенко, вчителя початкових класів, щодо формату свідоцтв досягнень учнів початкових класів. Вона повідомила, що у свідоцтві досягнень учня надається розгорнута характеристика результатів навчання учнів та учениць, які вони здобули протягом навчального року. Окремо передбачають свідоцтва для двох циклів навчання: для 1–2 та 3–4 класів. Свідоцтво досягнень учня можуть підписувати учитель класу, батьки учня і директор школи. Оригінали документів будуть зберігати батьки учнів. Вона запропонувала заповнювати свідоцтва досягнень учнів початкових класів у форматі А5, кількість - 2 свідоцтва).

УХВАЛИЛИ:

Свідоцтва досягнень учнів початкових класів видавати у форматі А5, кількість - 2 свідоцтва.

10. СЛУХАЛИ:Вільчинську І.І., заступника директора школи з навчально-виховної роботи, яка повідомила, що оцінювання результатів навчання та особистих досягнень учнів у першому класі носить формувальний характер, здійснюється вербально, на суб’єкт-суб’єктних засадах, що передбачає активне залучення учнів до самоконтролю та самооцінювання на основі наказу МОН України від 20.08.2018 № 924 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі»).

Навчальні досягнення учнів других класів підлягають формувальному і підсумковому (тематичному та завершальному) оцінюванню. Оцінювання результатів навчання учнів других класів здійснюється вербально (відповідно до наказу МОН України від 27.08.2019 № 1154 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу»), а у 3-4 класах – або вербальною, або рівневою оцінкою за вибором закладу.

УХВАЛИЛИ:

1. Класним керівникам 1 - 2 класів:

1.1. Оцінювання навчальних досягнень учнів 1-2 класів та 3-4 класів упродовж 2021 - 2022 навчального року здійснювати вербально.

1.2. Застосовувати для учнів 1-2 та 3-4 класів НУШ формувальне та підсумкове (завершальне) оцінювання шляхом спостереження за поведінкою учнів у різних видах діяльності та відстеження динаміки успішності виконання ними навчальних завдань.

11.СЛУХАЛИ: Олену Заєць, директора школи, яка ознайомила із заявою Щвець Н.М. з проханням залишити її сина Швеця М.С. на повторний курс навчання у 1 класі.

ВИСТУПИЛИ: Конотопенко А.П., класного керівника, яка повідомила, що Швець Максим не засвоїв базових основ, які необхідні для подальшого навчання і запропонувала задовольнити прохання Швець Н.М.

УХВАЛИЛИ:

1. Залишити Швеця М.С. на повторний курс навчанняу 1 класі.

Голова педради: Олена ЗАЄЦЬ

Секретар: Юлія ШЕВЧУК

Список членів педагогічної ради 31.08.2021

№ з/п

ПІБ учителя

Посада

Підпис учителя

1.

Заєць О.М.

Директор школи

2.

Вільчинська І.І.

Заступник директора з

навчально-виховної роботи

3.

Кудрявцева І.О.

Педагог-організатор

4.

Конотопенко А.Павл.

Учитель початкових класів

5.

Конотопенко А.Петр.

Учитель початкових класів

6.

Алексеєнко Г.Д.

Учитель початкових класів

7.

Конотопенко О.В.

Учитель початкових класів

8.

Лапчевська Ю.В.

Асистент учителя

9.

Ваколюк Т.П.

Учитель зарубіжної літератури та російської мови

10.

Заріцька Т.В.

Учитель української мови

11.

Дубина М.О.

Учитель фізичної культури

12.

Шевчук Ю.І.

Учитель англійської мови

13.

Бандрівчак О.С.

Учитель англійської мови

14.

Олійник В.Є.

Учитель географії

15.

Петльований М.Г.

Учитель біології та хімії

16.

Косенюк О.В.

Учитель фізики

17.

Баланюк О.А.

Учитель основ здоров’я

18.

Скрипніченко Л.В.

Учитель трудового навчання

19.

Чабанюк С.С.

Бібліотекар

Кiлькiсть переглядiв: 75

Коментарi